DUCATI SUPERSPORT

DUCATI SUPERSPORT

Zupełnie nowy model Ducati! Idealny dla aktywnych ludzi ze bardzo sportowym zacięciem, dla wszystkich tych, którzy często korzystają z motocykla do jazdy po ulicach i w każdej z tych chwil chcieliby czuć emocje rodem z torów wyścigowych. To kwintesencja sportowego stylu znanego choćby z wyścigów WSBK dosłownie na wyciągnięcie ręki. SuperSport to znakomite osiągi, ultranowoczesna technologia oraz kompaktowy, dynamiczny i niezwykle efektowny włoski design. Dzięki sprawdzonemu w innych modelach pakietowi Ducati Safety Pack, w skład którego wchodzi doskonały ABS firmy Bosh oraz świetna kontrola trakcji, kierowca, niezależnie od warunków, dysponuje szerokim marginesem bezpieczeństwa. Wszystko to, do spółki z wieloma dostępnymi akcesoriami, najwyższej klasy osprzętem oraz długimi interwałami pomiędzy serwisami daje w efekcie motocykl kompletny, odpowiadający i zaspokajający wiele potrzeb.

SuperSport napędzany jest nowoczesnym, bardzo wszechstronnym dwucylindrowym silnikiem 113KM i prawie 98Nm momentu obrotowego, z którego 80% dostępne jest już od 3000 obr/min. To wiele świadczy o wszechstronności tego pojazdu. Dostępne są trzy tryby jazdy – Sport, Touring i Urban, różniące się osiąganą mocą, krzywą momentu obrotowego, czułością systemów ABS i kontroli trakcji. Dzięki temu temperament i charakter Supersporta może być idealnie dopasowany do aktualnych warunków bądź nastroju kierowcy. Każdy z tych pre-przygotowanych trybów pracy, może być edytowany tak, by nawet najbardziej specyficzne ustawienia były dostępne za pomocą jednego "kliknięcia”.  

Dane techniczne

Silnik:

Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą   

Pojemność: 937 cm3
Średnica x skok tłoka:

94 x 67,5mm

Moc maksymalna: 113 KM przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 97,9 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów:
6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie
Rama: stalowa, rurowa, kratwonicowa
Zawieszenie przednie:

43 mm widelec Marzocchi upside down z pełną regulacją

Opona przednia:

Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17

Zawieszenie tylne:

Amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, regulacją tłumienia odbicia oraz napięcia wstępnego. Jednoramienny wahacz aluminiowy.

Opona tylna:

Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17

Wysokość siedzenia: 810 mm
Skok koła (przód-tył)
130mm - 144mm
Hamulce przód:

Brembo M4-32 Monobloc 4-tłoczkowe zaciski i radialna pompa z Bosch ABS w standardzie

Hamulce tył:

245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS

Masa sucha: 181 kg
Wysokość siedzenia: 830mm
Rozstaw osi: 1478 mm
Zbiornik paliwa: 16 l

SUPERSPORT S

Jeszcze bardziej ekstremalna wersja najnowszego modelu Ducati! S, czyli jeszcze bardziej „Super” i jeszcze bardziej „Sport”. To szereg rozwiązań do wygodnego motocykla na ulicę, które dotychczas za zarezerwowane były dla ekstremalnego Panighale. Quickshifter z funkcją zmiany biegów "w dół" czy najlepsze zawieszenie Ohlins, to cechy wspólne z topowymi modelami rodziny Ducati Superbike. Wyższa kierownica, wygodna pozycja i wyjątkowo proste prowadzenie to cechy godne typowo miejskiego sprzętu.

Supersport to przyjazny motocykl skonstruowany z myślą o łatwym i pewnym prowadzeniu się, daje kierowcy wiele pewności i komfortu. Dzięki sprawdzonemu w innych modelach pakietowi, Ducati Safety Pack w skład którego wchodzi doskonały ABS firmy Bosh oraz świetna kontrola trakcji, kierowca, niezależnie od warunków, dysponuje szerokim marginesem bezpieczeństwa. Wszystko to, do spółki z wieloma dostępnymi akcesoriami, najwyższej klasy osprzętem oraz długimi interwałami pomiędzy serwisami daje w efekcie motocykl kompletny, odpowiadający i zaspokajający wiele potrzeb.

SuperSport napędzany jest nowoczesnym, bardzo wszechstronnym dwucylindrowym silnikiem 113KM i prawie 98Nm momentu obrotowego, z którego 80% dostępne jest już od 3000 obr/min. To wiele świadczy o wszechstronności tego pojazdu. Dostępne są trzy tryby jazdy – Sport, Touring i Urban, różniące się osiąganą mocą, krzywą momentu obrotowego, czułością systemów ABS i kontroli trakcji. Dzięki temu temperament i charakter Supersporta może być idealnie dopasowany do aktualnych warunków bądź nastroju kierowcy. Każdy z tych pre-przygotowanych trybów pracy, może być edytowany tak, by nawet najbardziej specyficzne ustawienia były dostępne za pomocą jednego "kliknięcia”.  

Dane techniczne

Silnik:

Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą   

Pojemność: 937 cm3
Średnica x skok tłoka:

94 x 67,5mm

Moc maksymalna: 113 KM przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 97,9 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów:
6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie
Rama: stalowa, rurowa, kratwonicowa
Zawieszenie przednie:

48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją

Opona przednia:

Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17

Zawieszenie tylne:

Amortyzator Öhlins z progresywnym układem dźwigni, regulacją tłumienia odbicia oraz napięcia wstępnego. Jednoramienny wahacz aluminiowy

Opona tylna:

Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17

Wysokość siedzenia: 810 mm
Skok koła (przód-tył)
130mm - 144mm
Hamulce przód:

Brembo M4-32 Monobloc 4-tłoczkowe zaciski i radialna pompa z Bosch ABS w standardzie

Hamulce tył:

245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS

Masa sucha: 181 kg
Wysokość siedzenia: 810 mm
Rozstaw osi: 1478 mm
Zbiornik paliwa: 16 l

GALERIA

KONTAKT

Michał Kaniewski
doradca handlowy
mob.: 795 472 270
tel.: 56 654 70 09
czesci.ducatitorun@gmail.com
Scrambler Ducati

JESTEŚMY NA

Facebook Allegro

AF MOTORS
ul. Szosa Chełmińska 214
87-100 Toruń
tel.: 56 654 70 09
mob.: 795 472 270
fax.: 56 654 54 45
info@ducatitorun.pl

GODZINY OTWARCIA
poniedziałek: 12:00 - 17:00
wt - pt. : 9:00 - 17:00
sobota: 10.00 - 15.00