DUCATI SUPERBIKE

959 PANIGALE

Najmłodsze dziecko w rodzinie Panigale! Idealny „złoty środek” pomiędzy 899, a 1199 i 1299. Maszyna została stworzona na ulepszonym podwoziu, opartym o samonośną ramę typu monocoque, połączoną z w pełni regulowanym zawieszeniem. Za dostarczanie ekstremalnych emocji odpowiada też nowy, bardzo wydajny silnik o mocy 157 koni mechanicznych i kapitalnie sprawdzające się w sportowych jazdach sprzęgło antyhoppingowe.

Najnowsze Panigale to doskonały kompromis pomiędzy drogą, a torem - pomiędzy osiągami i najnowszymi rozwiązaniami technicznymi, a łatwym prowadzeniem. Superbike Ducati 959 Panigale to zapierający dech w piersiach idealny generator adrenaliny w oszołamiającej włoskiej stylistyce.

Dane techniczne

Silnik: Superquadro, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą      
Pojemność: 955cm3
Średnica x skok tłoka:

100 x 60,8mm

Moc maksymalna: 115,5kW (157KM) przy 10500obr/min
Moment obrotowy: 107,4 Nm przy 9000 obr/min
Skrzynia biegów:
6-biegowa z quickshifterem (DQS)
Rama: aluminiowa, typu Monocoque
Zawieszenie przednie: 43mm widelec Showa BPF upside,down z pełną regulacją, chromowane wewnętrzne golenie
Opona przednia:
Pirelli Diablo Rosso Corsa 120/70 ZR17
Zawieszenie tylne:

w pełni regulowany amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, dwuramienny wahacz aluminiowy

Opona tylna:

Pirelli Diablo Rosso Corsa 180/60 ZR17

Wysokość siedzenia: 830mm
Skok koła (przód-tył)
120mm - 130mm
Hamulce przód: 2 x 320mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane, Brembo Monobloc, 4-tłoczkowe zaciski M4.32, Bosch ABS
Hamulce tył: 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS
Wyposażenie:

3 tryby jazdy (Race, Sport, Wet), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
Ride by Wire, Regulowana kontrola hamowania silnikiem (EBC), Quickshifter (DQS), Regulowany amortyzator skrętu Sachs, Przygotowany do Ducati Data Analyser+ GPS (DDA+ GPS)

Masa "sucha: 176kg
Masa własna z płynami: 200kg
Wysokość siedzenia: 830mm
Rozstaw osi: 1431mm
Zbiornik paliwa: 17l
Ilość miejsc: dwuosobowy
Interwały przeglądowe:
12 000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emijse:
Zużycie paliwa 5,6 l/100 km - CO2 = 133 g/km; Euro 4

1299 PANIGALE

Nowość w sportowej rodzinie Ducati!  Bezkompromisowe 1299 Panigale zachwyca nie tylko stylem, ale i nadzwyczajnymi osiągami. Daje je silnik z rodziny Superquadro ze średnicą tłoka zwiększoną do 116 milimetrów i całkowitą pojemnością skokową wynoszącą aż 1285 centymetrów. 205 koni czystej adrenaliny i kosmiczny maksymalny moment obrotowy na poziomie 145 niutonometrów! Nowe Panigale naszpikowane jest bardzo zaawansowaną elektroniką wspomagające kierowcę zasiadającego na tej piekielnie mocnej maszynie.  Ducati Quick Shift pozwala jeszcze wydajniej korzystać z możliwości tego potwora. 

Kolory: Red


1299 PANIGALE S

Jeszcze bardziej dopieszczona wersja najmłodszego dziecka Ducati! Superbike przez duże, naprawdę wielkie S!!! Jeszcze bardziej dopracowana, ekskluzywna wersja nowego Panigale. W pełni LED-owy przedni reflektor, włókna węglowe i wiele innych najnowszych zdobyczy techniki motoryzacyjnej sprawiają, że ta budzi wielkie pożądanie u wielu, lecz niewielu może sobie na nią pozwolić.

Kolory: Red

Dane techniczne 1299 PANIGALE / 1299 PANIGALE S:

Silnik: Superquadro, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.
Pojemność: 1285cc
Średnica x skok tłoka: 116x60,8mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 205 KM (150kW) przy 10.500 obr/min
Moment obrotowy: 144,6 Nm przy 8750 obr/min
Zasilanie: Elektroniczny wtrysk paliwa, eliptyczne przepustnice
Układ wydechowy: 2-1-2, katalizator, 2 sondy lambda, dwa tłumiki ze stali nierdzewnej z obudową z aluminium
Skrzynia biegów: 6-biegowa wyposażona w Ducati Quick Shifter (DQS)
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: Jednolita aluminiowa
Rozstaw osi: 1437mm
Wysokość siedzenia: 830mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy: 24,5°
Zawieszenie przód: Marzocchi 50mm (1299 Panigale), Öhlins NIX30 43mm (S). W pełni regulowane zawieszenie „upside-down”. Regulowane elektronicznie ciśnienie i tłumienie.
Koło przód: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Supercorsa SP
Zawieszenie tył: w pełni regulowany jednoramienny, aluminiowy wahacz Öhlins. Regulowane elektronicznie ciśnienie i tłumienie
Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6,00x17, opona 200/55 ZR 17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Hamulce przód: Dwie tarcze pół-pływające 330 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo Monoblock Evo M50, montowane radialnie, ABS
Hamulce tył: Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
Wyposażenie:

ABS, DTC (kontrola trakcji), DQS (Ducati Quit Shift), EBC (hamowanie silnikiem), Fully Ride by Wire , DDA+ ready (Ducati Data Analyser), wyświetlacz typu Full LCD Display, Riding Modes (tryby ustawienia zawieszenia), Power Modes (mapowanie silnika)

Pojemność zbiornika paliwa: 17l
Masa bez płynów:
166,5kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

 


PANIGALE R

Sportowa perfekcja. Ekstremalna maszyna niemal żywcem wzięta z najlepszych torów wyścigowych świata, flagowy model Ducati w zakresie osiągów. To właśnie 1199 Panigale w specyfikacji R zostało przystosowane przez Ducati Corse do rywalizacji w mistrzostwach świata superbike’ów (WSBK – World Superbike)! Motocykl stworzony do rywalizacji i wygrywania.

Wersja R została opracowana w oparciu o byłą wersję S. Włoscy konstruktorzy  zadbali jednak o szereg istotnych zmian w odniesieniu do bazowego modelu. Czerwony wojownik posiada w standardzie ABS z możliwością wyłączenia tego systemu, zaawansowany system Ducati Data Acquisition z wczytywanymi danymi, a nawet mapami ważniejszych torów. DDA za pomocą GPS-u jest w stanie automatycznie wykonywać bardzo precyzyjne pomiary  i analizy podczas przejazdów kolejnych okrążeń na torach.

Zmian rzecz jasna nie mogło zabraknąć także w silniku. Do najważniejszych nowinek należą: lżejsze aż o 0,7 kilograma koło zamachowe, lżejsze o 0,6 kg, wykonane z tytanu korbowody, a także popychacze zaworowe pokryte karbonową warstwą DLC. Zadbano o poprawę przyspieszenia. Do tylnej zębatki dodano o dwa zęby więcej. Łącznie w modelu R jest ich aż 41.

Elementów z karbonu w 1199 Panigale R znajdziemy naprawdę dużo. Z lekkich włókien węglowych wykonano choćby tylny błotnik, osłony monowahacza, tylnego amortyzatora, czy pokrywy sprzęgła.

Bardzo ważne są nowe, wyścigowe mapy zapłonu i przepustnicy. Mają one zostać zastosowane też w pozostałych modelach rodziny Panigale.

Wersja R z boku również prezentuje się doprawdy  imponująco. Odpowiada za to m.in. efektowna czerwień (malowanie Red Base Livery). Ognista barwa charakterystyczna dla Ducati kapitalnie komponuje się z białymi elementami i odkrytymi fragmentami aluminiowego zbiornika paliwa.

Panigale w ekstremalnym wydaniu oznaczonym literą R wyposażono ponadto w cały szereg elementów wpływających na jego ultrasportowy, torowy charakter. Są to m.in. kompletny układ wydechowy Termignoni ze specjalnie zaprojektowanymi kolektorami oraz tłumikami wykonanymi z tytanu. Dzięki układowi wydechowemu moc w średnim zakresie obrotów podnosi się o około 15 procent i o około 3 proc. w górnym zakresie. Kolejnymi dodatkami są również typowa sportowa szyba, a nawet zaślepki do przedniej owiewki, których zadaniem jest zakrycie otworów powstałych po demontażu lusterek.

Kolory: Red Base Livery

Dane techniczne PANIGALE R

Silnik: Superquadro, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.
Pojemność: 1198cc
Średnica x skok tłoka: 112x60,8mm
Kompresja: 13,2:1
Moc maksymalna: 205 KM (150kW) przy 11.500 obr/min
Moment obrotowy: 136,2 Nm przy 10.250 obr/min
Zasilanie: Elektroniczny wtrysk paliwa, eliptyczne przepustnice
Układ wydechowy: 2-1-2, katalizator, 2 sondy lambda, dwa tłumiki ze stali nierdzewnej z obudową z aluminium
Skrzynia biegów: 6-biegowa wyposażona w Ducati Quick Shifter (DQS)
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: Jednolita aluminiowa
Rozstaw osi: 1442mm
Wysokość siedzenia: 820mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy: 24,5°
Zawieszenie przód: Öhlins NIX30 43mm TiN, W pełni regulowane zawieszenie „upside-down”. Regulowane elektronicznie ciśnienie i tłumienie
Koło przód: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Supercorsa SP
Zawieszenie tył: w pełni regulowany jednoramienny, aluminiowy wahacz Öhlins. Regulowane elektronicznie ciśnienie i tłumienie
Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6,00x17, opona 200/55 ZR 17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Hamulce przód: Dwie tarcze pół-pływające 330 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo Monoblock Evo M50, montowane radialnie, ABS
Hamulce tył: Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
Wyposażenie:

ABS, DTC (kontrola trakcji), DQS (Ducati Quit Shift), EBC (hamowanie silnikiem), Fully Ride by Wire , DDA+ ready (Ducati Data Analyser), wyświetlacz typu Full LCD Display, Riding Modes (tryby ustawienia zawieszenia), Power Modes (mapowanie silnika)

Pojemność zbiornika paliwa: 17l
Masa bez płynów:
162kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

Scrambler Ducati

JESTEŚMY NA

Facebook Allegro

AF MOTORS
ul. Szosa Chełmińska 214
87-100 Toruń
tel.: 56 654 70 09
mob.: 795 472 270
fax.: 56 654 54 45
info@ducatitorun.pl

GODZINY OTWARCIA
poniedziałek: 12:00 - 17:00
wt - pt. : 9:00 - 17:00
sobota: 10.00 - 15.00