DUCATI MULTISTRADA

MULTISTRADA 950 - NOWOŚĆ!

Tak zwana "mała Multi". Długo oczekiwana, jedna z najbardziej wyczekiwanych premier ostatnich miesięcy. Promowana hasłem "moja pierwsza, moja ostatnia, moje wszystko". Niezwykle wszechstronny i uniwersalny motocykl doskonale sprawdzający się zarówno w ruchu miejskim, jak i zdecydowanie dalszych wojażach pozamiejskimi trasami.

"Mała Multistrada" posiada cechy typowe dla każdej z Multistrad, takie jak np. wygoda za kierownicą i ergonomia. Mniejszy silnik 937ccm Testastretta sprawia, że 950-tka jest jeszcze bardziej "multi", choćby dlatego, że kapitalnie sprawdza się w mieście. W poruszaniu się po miejskiej dżungli bardzo pomaga też 19-calowe koło. Dzięki niemu łatwiej pokonywać krawężniki i dziury w jezdniach. W każdym innym terenie też znakomicie sobie radzi. Uniwersalność nowej Multistrady to także o wiele mniejsze okresy pomiędzy przeglądami. W zasadzie Multistrada 950 może poszczycić się najdłuższymi interwałami w na całym rynku w swojej klasie!

Rozpoznawalny design Multistrady który wyznaczył nowe standardy dla konkurencji jest cechą charakterystyczną modelu 950. Pakiet DSP – kontrola trakcji, ABS, znane z Multistrady 1200 tryby jazdy Sport, Touring, Urban i Enduro, cztery pakiety akcesoriów o tych samych nazwach, świetne zawieszenie i hamulce w połączeniu z ergonomią oraz przyjaznym i dynamicznym silnikiem, powodują, że Multistrada 950 będzie idealnym, uniwersalnym motocyklem na co dzień nawet dla bardzo wymagającego odbiorcy.

Kolory: biały, czerwony

Dane techniczne

Silnik:

Testastretta, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, jedna świeca na cylinder, chłodzony cieczą

Pojemność: 937 cm3
Średnica x skok tłoka: 94 x 67,5 mm
Moc maksymalna: 113KM przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 96,2Nm przy 7750 obr/min
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przód:

KYB 48mm widelec upside down z pełną regulacją

Koło przód:

Opona Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19

Zawieszenie tył:

w pełni regulany amortyzator Sachs ze zdalną regulacją napięcia wstępnego. Dwuramienny wahacz aluminiowy.

Koło tył: Opona Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
Hamulce przód:

2x320mm półpływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monoblock 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa ABS

Hamulce tył: tarcza 265mm, 2 tłoczkowy zacisk pływający, ABS
Pojemność zbiornika paliwa: 20l
Masa bez płynów: 204 kg

 


MULTISTRADA 1200

 

Multi znaczy wiele. To Ducati ma faktycznie wiele oblicz. Multistrada to niemalże motocyklowy transformers.

Jeden ze sztandarowych modeli Ducati i jednocześnie jedna z najbardziej uniwersalnych maszyn z Bolonii.

Wielu przekonuje, że to zmaterializowane marzenie każdego motocyklisty. Cztery motocykle w jednym! To kompilacja sportowej maszyny, z długodystansowym turystykiem oraz ulicznym wojownikiem i drogowym enduro. Zupełnie nowa wizja motocykla. Innowacyjny design, zaawansowana technologia, topowa elektronika, zapierająca dech w piersiach jednostka Testastretta, fantastyczne zawieszenie i ergonomia na najwyższym poziomie. Wszystko to określa jeden motocykl - Ducati Multistrada.

Przejechać tysiąc kilometrów po kiepskiej jakości drogach, odpiąć kufry i wjechać na tor? Dla Multistrady to oczywiste! To motocykl który przełamuje dotychczasowy porządek, to maszyna uniwersalna bliska ideału każdego motocyklisty. Walory te docenili m.in. specjaliści z prestiżowego magazynu Cycle World. Przyznali oni Multistradzie tytuł Motocykla Roku 2011 w kategorii Best Open Streetbike!

W 2013 i 2014 roku zastosowano szereg zmian, które spowodowały, że Multistrada jest jeszcze szybsza, dynamiczniejsza, doskonalsza!

Najważniejsze z nich to:

  • bardziej bezpośredni, ukierunkowany na zawór wtrysk paliwa;
  • dodatkowy układ dolotu powietrza;
  • lepsze spalanie mieszanki - dwie świece przypadające na cylinder;
  • felgi w stylu Panigale;
  • układ hamulcowy Bremo z topowym systemem ABS Boscha;
  • sprężyny progresywne (zawieszenie – przód);
  • nowy reflektor LED-owy.

Maksymalny moment obrotowy Multistrady 1200 wzrósł do poziomu 136 niutonometrów, a moc do aż 160 koni. Zauważalnie wzrosła elastyczność silnika i osiągi w średnim zakresie obrotów.

Kolory: Red

Posłuchaj symfonię dźwięków Ducati:

Dane techniczne  

Silnik:

dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą, dwie świece na cylinder ( zmiana w stosunku do poprzednika)

Pojemność: 1198cc
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 160KM przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 136Nm przy 7500 obr/min
Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa Mitsubishi, elipsoidalne przepustnice Mikuni
Układ wydechowy: tłumik ze stali nierdzewnej, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne, z funkcją anty-hoppingu
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przód:

48 mm widelec upside down z pełną regulacją

Koło przód:

10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Scorpion Trail II

Zawieszenie tył:

regulowany amortyzator Monoshock Sachs, skok 170mm

Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6x17, opona 190/55 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II
Hamulce przód:

dwie tarcze pływające 320mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, montowane radialnie, ABS

Hamulce tył: tarcza 265mm, 2 tłoczkowy zacisk
Wyposażenie: 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC), Ride by Wire, Ducati Wheelie Control, system bezkluczykowy (hands-free), panel wskaźników LCD, tempomat (ECC), podświetlane przełączniki na kierownicy, regulowana wysokość siedzenia, przygotowany do systemy antykradzieżowego.
Pojemność zbiornika paliwa: 20l
Masa bez płynów: 209kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

MULTISTRADA 1200 S

Wersja S Touring to doskonały motocykl do długich, turystycznych podróży. Wyposażona jest w doskonałe zawieszenie, w pełni regulowane elektronicznie za pomocą jednego przycisku na konsoli (system Ducati Electronic Suspension). To sprzęt skoncentrowany na wygodnym pokonywaniu dalekich dystansów. Dwa gniazda zasilania 12v i centralna podstawka, zapewniają wygodę podczas podróży nawet w trasie liczącej tysiące kilometrów.

W 2013 i 2014 roku zastosowano szereg zmian, które spowodowały, że Multistrada jest jeszcze szybsza, dynamiczniejsza, doskonalsza! Najważniejsze z nich to:

  • bardziej bezpośredni, ukierunkowany na zawór wtrysk paliwa;
  • dodatkowy układ dolotu powietrza;
  • lepsze spalanie mieszanki - dwie świece przypadające na cylinder;
  • felgi w stylu Panigale;
  • układ hamulcowy Bremo z topowym systemem ABS Boscha;
  • sprężyny progresywne (zawieszenie – przód);
  • nowy reflektor LED-owy.

Maksymalny moment obrotowy Multistrady 1200 wzrósł do wzrósł do poziomu 136 niutonometrów, a moc do aż 160 koni. Zauważalnie wzrosła elastyczność silnika i osiągi w średnim zakresie obrotów.

Kolory: Iceberg WhiteRed


MULTISTRADA 1200 S D|air

Nowy standard bezpieczeństwa w podróżowaniu motocyklem. To pierwsza tego typu maszyna wyposażona w inteligentny system zdalnego łączenia z zainstalowanymi w motocyklu poduszkami  powietrznymi nazwany Ducati D|air. Dzięki niemu „poduchy” wystrzeliwują w czasie błyskawicznie, w czasie zaledwie 45 milisekund. Pozwala to chronić żywe organy zarówno kierowcy, jak i jego pasażera.

Kolory: Red

DANE TECHNICZNE DUCATI MULTISTRADA 1200 S / 1200 S D|air

Silnik:

dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą, dwie świece na cylinder ( zmiana w stosunku do poprzednika)

Pojemność: 1198cc
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 160KM przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 136Nm przy 7500 obr/min
Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa Mitsubishi, elipsoidalne przepustnice Mikuni
Układ wydechowy: tłumik ze stali nierdzewnej, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne, z funkcją anty-hoppingu
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przód:

48 mm widelec Sachs upside down z pełną regulacją. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Supension) Evo

Koło przód:

10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 19, Pirelli Scorpion Trail II

Zawieszenie tył:

regulowany amortyzator Monoshock Sachs, skok 170mm

Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6x17, opona 190/55 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II
Hamulce przód:

dwie tarcze pływające 330mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, montowane radialnie, ABS

Hamulce tył: tarcza 265mm, 2 tłoczkowy zacisk
Wyposażenie: 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC), DES, Ride by Wire, Ducati Wheelie Control, system bezkluczykowy (hands-free), panel wskaźników LCD, tempomat (ECC), podświetlane przełączniki na kierownicy, regulowana wysokość siedzenia, przygotowany do systemu antykradzieżowego.
Pojemność zbiornika paliwa: 20l
Masa bez płynów: 212kg (D|air -213kg)
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

MULTISTRADA PIKES PEAK

Multistrada Pikes Peak powraca w nowej odsłonie! To ekskluzywna wersja tego wyjątkowego, legendarnego modelu motocykla. Wersja powstała dla uczczenia wygranych zespołu Ducati w słynnym wyścigu Pikes Peak. Choć w każdym Ducati da się odnaleźć sportowe geny, to jednak Mulistrada 1200 Pikes Peak jest w wąskim gronie maszyn po których najbardziej widać odziedziczone wyścigowe DNA. To Multistrada mogąca poszczycić się najlepszymi osiągami oraz w pełni regulowanym przednim zawieszeniem Öhlins i najbardziej zaawansowanym tylnym amortyzatorem TTX36. Superlekkie elementy z włókna węglowego oraz homologowany układ wydechowy Ducati Performance przygotowany przez Termignoni, podkreślają wyjątkowy sportowy charakter motocykla.

Dane techniczne MULTISTRADA 1200 PIKES PEAK

Silnik:

Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą

Pojemność: 1198,4 cm3
Średnica x skok tłoka: 106 x 67,9 mm
Moc maksymalna: 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 136 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przednie: 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją, powlekany DLC (Dimond Like Carbon)
Opona przednia: Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Zawieszenie tylne: W pełni regulowany amortyzator Öhlins TTX36. Jednoramienny wahacz aluminiowy
Opona tylna: Pirelli Scorpion Trail II 190/55 ZR17
Skok koła (przód-tył): 170 mm - 170 mm
Hamulec przedni: 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
Hamulec tylny: 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS
Masa "sucha": 208 kg
Masa własna z płynami: 231 kg
Wysokość siedzenia: Z regulacją: 825 - 845 mm
Rozstaw osi: 1529 mm
Zbiornik paliwa: 20 l
Ilość miejsc: 2-osobowy
Wyposażenie standardowe: 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC), Ride by Wire, Ducati Wheelie Control, System bezkluczykowy (Hands-free), Kolorowy panel wskaźników TFT
Tempomat (ECC), Podświetlane przełączniki na kierownicy, Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth, Półaktywny system zawieszenia DSS Evo, Homologowany układ wydechowy Ducati Performance by Termignoni, Wysokiej klasy zawieszenie Öhlins, Czerwone aplikacje na siedzeniu i felgach, Części z włókna węglowego: niska szyba (dodatkowo do j), przedni błotnik, panele boczne, osłona przedniej części zbiornika, Przygotowany do systemu antykradzieżowego
Interwały przeglądowe: 15 000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emisje: Zużycie paliwa 4,9 l/100 km - CO2 = 115 g/km; Euro 4



MULTISTRADA ENDURO

 

Pogromca bezdroży. Nie boi się długich wypraw, także w trudnym terenie.  Nowa Multistrada 1200 Enduro gotowa jest na podróż w niespotykany dotąd teren. Silnik Ducati Testastretta DVT o mocy 160 KM, 30-litrowy zbiornik paliwa,  szprychowe koła (19”przód i 17” tył) oraz zawieszenie o skoku 200 mm zapewniają jej wyjątkowe właściwości terenowe.

Nieważne jak daleko i w jakich okolicznościach przyrody, najnowsze rozwiązania techniczne, niezwykłe osiągi oraz komfort Ducati dostarczą Ci wyjątkowych doznań podczas każdej wyprawy. Jazda Multistradą 1200 Enduro to niekończąca się przygoda.

Dane techniczne MULTISTRADA 1200 ENDURO

Silnik:

Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą

Pojemność: 1198,4 cm3
Średnica x skok tłoka: 106 x 67,9 mm
Moc maksymalna: 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 136 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przednie: 48 mm widelec Sachs upside down z pełną regulacją, elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension)
Opona przednia: Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Zawieszenie tylne: W pełni regulowany amortyzator Sachs. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension) Evo. Dwuramienny wahacz aluminiowy
Opona tylna: Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
Skok koła (przód-tył): 200 mm - 200 mm
Hamulec przedni: 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
Hamulec tylny: 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS
Masa "sucha": 225 kg
Masa własna z płynami: 254 kg
Wysokość siedzenia: bez regulacji: 870 mm; Opcjonalnie z regulacją 890 mm - 850 mm
Rozstaw osi: 1556 mm
Zbiornik paliwa: 30 l
Ilość miejsc: 2-osobowy
Wyposażenie standardowe: 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC), Ride by Wire, Ducati Wheelie Control, System bezkluczykowy (Hands-free), Kolorowy panel wskaźników TFT
Podświetlane przełączniki na kierownicy, Tempomat (ECC), Asystent ruszania pod górę (VHC), Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL), Półaktywny system zawieszenia DSS Evo, Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth, Centralna podstawka, Przygotowany do systemu antykradzieżowego

Interwały przeglądowe: 15 000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emisje: Zużycie paliwa 5,6 l/100 km - CO2 = 132 g/km; Euro 4

Scrambler Ducati

JESTEŚMY NA

Facebook Allegro

AF MOTORS
ul. Szosa Chełmińska 214
87-100 Toruń
tel.: 56 654 70 09
mob.: 795 472 270
fax.: 56 654 54 45
info@ducatitorun.pl

GODZINY OTWARCIA
poniedziałek: 12:00 - 17:00
wt - pt. : 9:00 - 17:00
sobota: 10.00 - 15.00