DUCATI ARCHIWUM

MONSTER 1200

Oto godny następca słynnego 1100 Evo. Monster 1200 to prawdziwy potwór, który sprawia, że u większości ludzi włos się jeży na głowach, a po plecach przechodzą ciarki. Niesamowicie mocny i agresywny, lecz wbrew pozorom w pełni możliwy do oswojenia.

Ten "potwór" ma serce do walki. Silnik, który go napędza, to dwucylindrowa Testastretta 11° DS o mocy aż 135 koni mechanicznych i maksymalnym momencie obrotowym oscylującym na poziomie 118 niutonometrów. Do walki w miejskiej dżungli to aż nadto.

Czy więc tego „potwora” trzeba się bać i omijać go z daleka? Absolutnie nie! Jego ojcowie z Bolonii każdemu właścicielowi fundują smycz, która pomaga kontrolować tkwiącą w nim energię. Świetna "zawiecha" (system Riding Modes – trzy tryby ustawienia zawieszenia), w połączeniu z kontrolą trakcji i sportowym ABS-em (DSP Ducati Safety Pack) powodują, że Monster 1200 jest tak samo zwinny, funkcjonalny i łatwy w prowadzeniu jak jego nieco starsi, lecz trochę mniejsi bracia.

Jest to niewątpliwie bardzo wszechstronny motocykl o sportowym zacięciu. Idealny zarówno dla kierowców oczekujących sportowej dynamiki i charakteru, jak i dla tych, którym potrzebna jest niezawodna maszyna do codziennej jazdy po mieście.

Kolory: Monster 1200 Red

Dane techniczne: 

Silnik: Testastretta 11°, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198ccm
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 135KM przy 8750 obr/min
Moment obrotowy: 118Nm przy 7250 obr/min
Zasilanie: w pełni elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Lekki w systemie 2-1-2, dwa aluminiowe tłumiki, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: stalowa
Zawieszenie przód: 43mm, w pełni regulowane
Koło przód: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Zawieszenie tył: progresywny amortyzator z pełną regulacją Monoshock
Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6x17, opona 190/55 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II
Hamulce przód: dwie tarcze pływające 320mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, montowane radialnie, ABS
Hamulce tył: tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS w standardzie
Wyposażenie: DSP Ducati Safety Pack (ABS + DTC – Ducati Traction Control), Ride by Wire , DDA+ ready (Ducati Data Analyser), Riding Modes (tryby ustawienia zawieszenia), Power Modes (mapowanie silnika)
Pojemność zbiornika paliwa: 17,5l
Masa bez płynów: 182kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

MONSTER 1200 S

Maszyna z instynktem prawdziwego łowcy. Jeszcze bardziej ekstremalna odmiana najnowszego "potwora" rodem z Włoch. "Performance package" zwiększa moc i tak już  bardzo wydajnego silnika Testastretta 11° DS. do aż 145 koni mechanicznych (przyrost o 10 KM). Maksymalny moment obrotowy w wersji S wynosi dokładnie 124,5 Nm.

Także w tym przypadku niemal każdy jest w stanie opanować tą zabójczą moc. Co pomogło ujarzmić najsilniejszego "potwora"? Między innymi hamulce Brembo o wyścigowej specyfikacji i niezawodne zawieszenie Öhlins. Tak więc to kolejny Monster, o którym śmiało można napisać, że jest naprawdę zwinnym, funkcjonalnym i łatwym w prowadzeniu motocyklem.

Wersję S zewnętrznie wyróżnia między innymi karbonowy błotnik i inne lekkie elementy. To "potwór" o niewątpliwie agresywnym charakterze, jednak naprawdę dający się lubić. Momentalnie staje się bardzo bliskim i niezawodnym przyjacielem każdego właściciela.

Kolory: Monster S2R Arctic White SilkMonster 821 RedMonster 1200 S Stripe Red with Stripe Livery

Dane techniczne: 

Silnik: Testastretta 11°, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198ccm
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 145KM przy 8750 obr/min
Moment obrotowy: 124,5Nm przy 7250 obr/min
Zasilanie: w pełni elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Lekki w systemie 2-1-2, dwa aluminiowe tłumiki, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: stalowa
Zawieszenie przód: 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją, powlekany azotkiem tytanu (TiN)
Koło przód: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Zawieszenie tył: W pełni regulowany amortyzator Öhlins z progresywnym układem dźwigni. Jednoramienny wahacz aluminiowy
Koło tył: felga w kształcie Y,  trójramienna, z lekkich stopów 6x17, opona 190/55 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II
Hamulce przód: 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski M50 i radialna pompa hamulcowa z Bosch ABS
Hamulce tył: tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS w standardzie
Wyposażenie: DSP Ducati Safety Pack (ABS + DTC – Ducati Traction Control), Ride by Wire , DDA+ ready (Ducati Data Analyser), Riding Modes (tryby ustawienia zawieszenia), Power Modes (mapowanie silnika), Performance Package
Pojemność zbiornika paliwa: 17,5l
Masa bez płynów: 182kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

MONSTER 796 ABS

796 mimo, że jest stosunkowo nową konstrukcją, już zdążył stać się ikoną miejskiego stylu i marki Ducati.

Silnik Desmodue 796 to zaprojektowana od podstaw jednostka. Stworzony po to, aby kierowcy w płynny sposób dostarczać dużą moc i wysoki moment obrotowy. Fantastyczne połączenie przyjazności 696 z agresją i charakterem 1200.

796 to miejski drapieżnik w kolejnej, wyjątkowej odsłonie. Gratka dla prawdziwych fanów Ducati. Monster 796 łączy w sobie moc i charakterystyczne ascetyczne piękno. Wersja ABS w porównaniu do wcześniejszej, Corse Strip, jest standardowo wyposażona w system ABS dający jeszcze lepszą kontrolę nad tym "potworem".

Dane techniczne:

Silnik: dwucylindrowy w układzie L, 2 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony powietrzem
Pojemność: 803 ccm
Średnica x skok tłoka: 88x66mm
Kompresja: 11:1
Moc maksymalna: 87KM przy 8250 obr/min
Moment obrotowy: 78Nm przy 6250 obr/min
Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa Siemens, przepustnice 45mm
Układ wydechowy: 2 w 1 w 2, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: APTC, mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Rozstaw osi: 1450mm
Wysokość siedzenia: 800mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy: 24°
Zawieszenie przód: Marzocchi, 43mm, skok 120mm, upside-down
Koło przód: 5’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso
Zawieszenie tył: regulowany amortyzator Monoshock Sachs, skok 148mm
Koło tył: 5’cio ramienne, aluminiowe obręcze 5,50x17, opona 180/55 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso
Hamulce przód: dwie tarcze pływające 320mm, 4 tłoczkowe zaciski, montowane radialnie
Hamulce tył: tarcza 245mm, 2 tłoczkowy zacisk
Wyposażenie: DDA ready, ABS (opcjonalnie)
Pojemność zbiornika paliwa: 15l (13,5l wersja ABS)
Masa bez płynów: 167kg (169kg wersja ABS)
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg


MONSTER 1200 R

Najgroźniejszy, najsilniejszy z rodziny „potworów”! Moc na poziomie aż 160 koni mechanicznych czyni z tego naked-bike’a prawdziwy postrach szos i gwarantuje niesamowite emocje z jazdy. Podwozie przygotowane do sportowych wyczynów oraz idealna ergonomia jazdy, zmieniają zauroczenie w pokusę przy każdym, nawet najmniejszym ruchu powodującym zmianę kierunku jazdy.  Masa całkowita na poziomie 180 kilogramów podlega całkowitej kontroli w połączeniu z wyszukaną i legendarną elegancją oraz niewiarygodnymi osiągami. Maszyna dla prawdziwych twardzieli!

Dane techniczne: 

Silnik: Testastretta 11° DS, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198,4ccm
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Moc maksymalna: 117,7 kW (160KM) przy 9250 obr/min
Moment obrotowy: 131,4Nm przy 7750 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa, mocowana do głowicy cylindra
Zawieszenie przód: 48mm, widelec Ohlins upside down z pełną regulacją, powlekany azotkiem tytanu (TiN)
Opona przód: Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Zawieszenie tył: w pełni regulowany amortyzator Ohlins z progresywnym układem dźwigni. Jednoramienny wahacz aluminiowy.
Opona tył: Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/55 ZR17
Skok koła (przód-tył): 130mm-159mm, 2x330mm, pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo 
Hamulce przód: Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50 i radialna pompa hamulcowa z Bosch ABS
Hamulce tył: 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk z Bosch ABS
Pojemność zbiornika paliwa: 17,5l
Masa sucha: 180 kg
Masa z płynami: 207 kg
Wysokość siedzenia: 830mm
Rozstaw osi: 1509mm
Ilość miejsc:
2-osobowy
Wyposażenie: 3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC) Ride by Wire, Nakładka na siedzenie pasażera, Kolorowy panel wskaźników TFT, Mikro owiewka nad reflektorem
Amortyzator skrętu i zawieszenie Öhlins, Karbonowy przedni błotnik, Kute koła Marchesini, Przygotowany do systemu antykradzieżowego
Interwały przeglądowe: 15.000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa i emisje Zużycie paliwa 5,4 l/100 km - CO2 = 127 g/km; Euro 4

DIAVEL TITANUM

Rarytas dla najbardziej zagorzałych fanów diabelskiego Ducati. Limitowana wersja wyprodukowana zaledwie w 500 egzemplarzach. Ekskluzywne wydanie ciemnej strony mocy, zawierające elementy i akcesoria wyprodukowane nowatorskich, innowacyjnych materiałów. To połączenie piękna mrocznym charakterem, bezkompromisowością i brutalną, trudną do poskromienia siłą o krzepie aż 162 koni, ukrytych w walecznym, 1,2-litrowym sercu Testastretty. Ta moc bezpośrednio przekłada na niesamowite możliwości demona szos rodem z Bolonii. Maszyna, którą poskromić może jedynie wytrawny i silny jeździec. W okiełznaniu potęgi pomóc mu mają smycze w postaci ABS-u, DTC (system kontroli trakcji) i kilku trybów pracy silnika.

Dane techniczne

Silnik: Testastretta 11°, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198ccm
Średnica x skok tłoka: 106 x 67.9mm
Kompresja: 12.5:1
Moc maksymalna: 162KM (119kW) przy 9250 obr/min
Moment obrotowy: 130.5Nm przy 8000 obr/min
Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa Mitsubishi, eliptyczne przepustnice Mikuni, 3 mapy zapłonu
Układ wydechowy: ultra lekki 2 w 1 w 2, katalizator, 2 sondy lambda Lightweight 2-1-2
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Rozstaw osi: 1590mm
Wysokość siedzenia: 770mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy: 28°
Zawieszenie przód: Marzocchi, 50mm, w pełni regulowane, skok 120mm
Koło przód: 14’sto ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Zawieszenie tył: w pełni regulowany amortyzator Monoshock Sachs, jednoramienny, aluminiowy wahacz, skok 120mm
Koło tył: 14’sto ramienna obręcz z aluminium, 8.00x17, opona 240/45 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II
Hamulce przód: dwie tarcze pływające 320mm, 4 tłoczkowe zaciski Monoblock Brembo, montowane radialnie, ABS
Hamulce tył: tarcza 265mm, 2 tłoczkowy zacisk, ABS
Wyposażenie: DTC (Ducati Traction Control - kontrola trakcji), Ride by Wire, wyświetlacz ciekłokrystaliczny typu TFT Display, LED lights (oświetlenie LED-owe), Riding Modes (tryby ustawień pracy silnika) , Hands Free Ignition (bezdotykowy, zdalny kluczyk)
Pojemność zbiornika paliwa: 17l
Masa bez płynów:
210kg (205kg w wersji Carbon)
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg


MULTISTRADA 1200 ENDURO

Pogromca bezdroży. Nie boi się długich wypraw, także w trudnym terenie.  Nowa Multistrada 1200 Enduro gotowa jest na podróż w niespotykany dotąd teren. Silnik Ducati Testastretta DVT o mocy 160 KM, 30-litrowy zbiornik paliwa,  szprychowe koła (19”przód i 17” tył) oraz zawieszenie o skoku 200 mm zapewniają jej wyjątkowe właściwości terenowe.

Nieważne jak daleko i w jakich okolicznościach przyrody, najnowsze rozwiązania techniczne, niezwykłe osiągi oraz komfort Ducati dostarczą Ci wyjątkowych doznań podczas każdej wyprawy. Jazda Multistradą 1200 Enduro to niekończąca się przygoda.

Dane techniczne MULTISTRADA 1200 ENDURO

Silnik:

Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą

Pojemność: 1198,4 cm3
Średnica x skok tłoka: 106 x 67,9 mm
Moc maksymalna: 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 136 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przednie: 48 mm widelec Sachs upside down z pełną regulacją, elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension)
Opona przednia: Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Zawieszenie tylne: W pełni regulowany amortyzator Sachs. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension) Evo. Dwuramienny wahacz aluminiowy
Opona tylna: Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
Skok koła (przód-tył): 200 mm - 200 mm
Hamulec przedni: 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
Hamulec tylny: 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS
Masa "sucha": 225 kg
Masa własna z płynami: 254 kg
Wysokość siedzenia: bez regulacji: 870 mm; Opcjonalnie z regulacją 890 mm - 850 mm
Rozstaw osi: 1556 mm
Zbiornik paliwa: 30 l
Ilość miejsc: 2-osobowy
Wyposażenie standardowe: 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC), Ride by Wire, Ducati Wheelie Control, System bezkluczykowy (Hands-free), Kolorowy panel wskaźników TFT
Podświetlane przełączniki na kierownicy, Tempomat (ECC), Asystent ruszania pod górę (VHC), Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL), Półaktywny system zawieszenia DSS Evo, Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth, Centralna podstawka, Przygotowany do systemu antykradzieżowego

Interwały przeglądowe: 15 000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emisje: Zużycie paliwa 5,6 l/100 km - CO2 = 132 g/km; Euro 4

GALERIA

KONTAKT

Michał Kaniewski
doradca handlowy
mob.: 795 472 270
tel.: 56 654 70 09
czesci.ducatitorun@gmail.com
Scrambler Ducati

JESTEŚMY NA

Facebook Allegro

AF MOTORS
ul. Szosa Lubicka 141
87-100 Toruń
tel.: 56 654 70 09
fax.: 56 654 54 45
info@ducatitorun.pl

GODZINY OTWARCIA
poniedziałek: 12:00 - 17:00
wt - pt. : 9:00 - 17:00
sobota: 10.00 - 15.00